lundi, décembre 12, 2005

Ykeb sâad el video !


J'ai cliqué là où ils m'ont dit : click here if you can't watch the video, et là c'est une série de download, download, if you haven't ... download ... !!! Grrrrrrrrrrr
je vais peter mon pc



Help
--------------------------------------------------------------------------------

1) Firefox User

You need to install Windows Media Player Plugin in order to watch video. Click the link below for instruction to install Windows Media Player Plugin.

Install Windows Media Player Plugin for Firefox Browser

2) Internet Explorer User

To watch this video clip you must have the latest version of Windows Media Player. Click here to download Windows Media Player for free.

You should be able to watch the video after installing Windows Media Player. However, there are a few cases that even after installing Windows Media Player, you still can not watch the video. If this is the case, you need to install an additional piece of software called Divx Codec. Click here to dowload codec for free. bande d'enfo....... !!!!!! (*ç*)///!

I did all of the above and YET STILL CAN'T watch this video!!!

3) Behind firewall

It is likely that your internet connection is behind a firewall. Click the link below to solve this problem

Mouch lezem battalt !! khallithelkom !!!!

4 Rêves:

Blogger TerraNode à rêvé ...

1) la video sur ton post, ça marche très bien ... sauf que je ne vois qu'un Bébé...

Le truc là qui t'agace.. tu peux me filer le lien ??
J'ai envie de me casser la tête.

12/12/05 15:12  
Blogger La Blogeuse à rêvé ...

je me suis inscrite dans un site qui s'appelle : http://www.vidilife.com

ensuite ils m'ont dit que C T super facile de poster une vidéo, d'après leur explications c'est le même principe que d'afficher une photo de chez Flickr

voici le lien : http://www.vidilife.com/index.cfm?f=help.blogger
mais il faut s'inscrire

12/12/05 15:30  
Blogger DraKo à rêvé ...

ta video marche tres bien, a mon avis tu dois avoir un pbs de codec, essaie de telecharger le dernier sur www.telecharger.com ou www.divx.com et normalement ca devrait passer tout seul.
Je te felicite encore, je suis sur que tu va lancer une nouvelle mode de video blogging :)

13/12/05 10:03  
Blogger La Blogeuse à rêvé ...

ok je v voir ça
merci drakoti

13/12/05 11:56  

Enregistrer un commentaire

<< Retour